Zanim zadasz nam bezpośrednio pytanie, spróbuj poniżej znaleźć odpowiedź
Przed zalogowaniem w Portalu Beneficjenta użytkownik w lewym menu widzi ogólne informację na temat
oferty funduszu, a także wydzieloną sekcję na potrzeby programu Czyste Powietrze.
W tej sekcji znajdują się przekierowania do wymaganych dokumentów dotyczących dofinansowania,
informacje o programie oraz warunki dofinansowania.
Po zarejestrowaniu swojego konta beneficjent będzie mógł zalogować się do portalu.
Zobaczy wtedy w menu przeznaczonym dla
programu Czyste Powietrze dodatkowe dwie zakładki: “Formularz Wniosku”, “Informacja finansowa”.
Poniżej sekcji menu Czyste Powietrze pokaże sie również sekcja “Wnioski i Umowy” zawiera ona wykazy złożonych wniosków
i stan umów. W poszczególnych działach znajdują się aktualne zestawienia zawierające: nazwę zadania, jego koszt,
kwotę dofinansowania ze środków WFOŚiGW oraz status zadania.
Następna sekcja widoczna w lewym menu po zalogowaniu, to “INFORMACJE FINANSOWE” prezentowane są tu dane dotyczące rozliczenia umowy.
U góry lewego menu pojawi się natomiast “SKRZYNKA PODAWCZA PDF”.
Jest to narzędzie, które umożliwia korespondencję z Wojewódzkim Funduszem.
Za jej pośrednictwem należy przesłać wypełniony formularz wniosku, wraz wymaganymi załącznikami.
W tym miejscu beneficjent znajdzie również informację o kompletności i poprawności złożonych dokumentów,
oraz decyzji o ich rozpatrzeniu.
Często zadawane pytania na temat korzystania z portalu
Za pomocą Skrzynki Podawczej dodajemy wyłącznie aktywny formularz PDF, w postaci edytowalnej. Dodatkowo, po dodaniu formularza
możliwe jest dodanie do niego dziesięciu załączników w dowolnym formacie o rozmiarze nie przekraczającym 20MB
Dopóki status takiego pliku jest ustawiony jako “wysłany”, to plik można zawsze usunąć lub podmienić,
po wysłaniu pliku jego status zmieni się na “oczekuje na weryfikację” i wtedy usuwanie i podmiana jest niemożliwa.
Dopiero gdy pracownik Funduszu, odrzuci wysłany plik z odpowiednim komentarzem będzie możliwa ponowna podmiana/usunięcie
W chwili obecnej Portal nie wspiera obsługi podpisów elektronicznych, taka funkcjonalność planowana jest jednak w przyszłości.
Powyższe informacje, nie rozwiązały Twojego problemu z portalem beneficjenta lub masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami - postaramy się pomóc:
Przejdź do zakładki "Zadaj pytanie"