Jak korzystać z Portalu? - pomoc dla instytucji

Zanim zadasz nam bezpośrednio pytanie, spróbuj poniżej znaleźć odpowiedź

 

Najczęściej zadawane pytania na temat korzystania z portalu

Za pomocą Skrzynki Podawczej dodajemy wyłącznie aktywny formularz PDF, w postaci edytowalnej. Dodatkowo, po dodaniu formularza możliwe jest dodanie do niego dziesięciu załączników w dowolnym formacie o rozmiarze nie przekraczającym 20MB

Dopóki status takiego pliku jest ustawiony jako “wysłany”, to plik można zawsze usunąć lub podmienić, po wysłaniu pliku jego status zmieni się na “oczekuje na weryfikację” i wtedy usuwanie i podmiana jest niemożliwa. Dopiero gdy pracownik Funduszu, odrzuci wysłany plik z odpowiednim komentarzem będzie możliwa ponowna podmiana/usunięcie

W chwili obecnej Portal nie wspiera obsługi podpisów elektronicznych, taka funkcjonalność planowana jest jednak w przyszłości.


Przygotowaliśmy również film instruktażowy, w którym zobaczysz jakie korzyści daje Twojej instytucji/firmie korzystanie z portalu i jak z niego korzystać. Zachęcamy do obejrzenia.

Powyższe informacje, nie rozwiązały Twojego problemu związanego z korzystaniem z portalu lub masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami - postaramy się pomóc: Przejdź do zakładki "Zadaj pytanie"