Jak wypełnić interaktywny formularz PDF? - pomoc dla instytucji

Zanim zadasz nam bezpośrednio pytanie, spróbuj poniżej znaleźć odpowiedź

Interaktywne formularze PDF umożliwiające aplikowanie o środki funduszu, są dostępne wyłącznie dla osób zarejstrowanych w portalu. Po założeniu konta (zobacz Jak zarejestrować konto w portalu - pomoc dla instytucji), wystarczy zalogować się do portalu i odnaleźć w lewym bocznym menu zakładkę "Oferty funduszu". W tym miejscu należy wybrać odpowiedni formularz i pobrać go na dysk lokalny swojego komputera. Tak pobrany formularz po uzupełnieniu i zweryfikowaniu jego poprawności można przekazać do funduszu poprzez skrzynkę podawczą portalu.
Jeśli przed rejestracją konta chcesz zobaczyć wzór formularza, przejdź do oferty na stronie www.wfos.krakow.pl , tu na kartach ofert znajdziesz wszystkie wzory formularzy w wersji poglądowej.

 

Najczęściej zadawane pytania na temat formularzy PDF


Interaktywne formularze PDF powinny być uzupełniane w darmowej aplikacji Adobe Reader w wersji co najmniej 9.0.0,  dostępnej do pobrania tutaj : https://get.adobe.com/pl/reader/

Suma kontrolna wyświetlana w prawym górnym rogu formularza na papierowej wersji formularza musi być zgodna z sumą wyświetlaną w wersji elektronicznej formularza dodanego w Skrzynce Podawczej. Suma ta informuje pracownika merytorycznego,  weryfikującego formularz po stronie Funduszu o tym,  że obie wersje zawierają te same dane.

Formularze PDF należy pobrać na dysk komputera i otworzyć wyłącznie za pomocą darmowej i aktualnej aplikacji Adobe Reader, aktualna wersja dostępna tutaj: https://get.adobe.com/pl/reader/. Przeglądarki Mozilla Firefox i Google Chrome używają domyślnie wbudowanych przeglądarek plików PDF, które niepoprawnie wyświetlają formularze interaktywne. Natomiast przeglądarka Edge nie obsługuje wtyczek Acrobat/Reader, a co za tym idzie wyświetlanie formularzy nie jest możliwe.

Opis konfiguracji przeglądarek internetowych, aby poprawnie obsługiwały formularze interaktywne PDF znajduje się na stronie firmy Adobe - przejdź>> .

Warunkiem dalszej oceny wniosku jest zgodność sum kontrolnych na obu wersjach formularza (elektronicznej i papierowej). Świadczy ona o tym, że treści obu wersji są takie same, ułatwia to i znacznie przyśpiesza weryfikację przesłanego przez Ciebie dokumentu. Jeśli złożony przez Ciebie formularz ma niezgodne sumy kontrolne podczas weryfikacji dokumentu konieczna może okazać się jego korekta lub dodatkowe wyjaśnienia z Twoje strony.

Konieczne jest złożenie wersji elektronicznej formularza, poprzez skrzynkę podawczą portalu. Jeśli Portal z nieokreślonych przyczyn technicznych uniemożliwia złożenie wniosku mimo stosowania się do instrukcji dostępnych na Portalu, należy skontaktować się z pracownikami WFOŚiGW http://www.wfos.krakow.pl/kontakt , którzy pomogą rozwiązać problem.

 

Przygotowaliśmy również film instruktażowy dla Twojej instytucji/fimy, w którym zobaczysz krok po kroku, w jaki sposób należy wypełnić formularz PDF. Zachęcamy do obejrzenia.

Powyższe informacje, nie rozwiązały Twojego problemu z wypełnianiem formularza PDF lub masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami - postaramy się pomóc: Przejdź do zakładki "Zadaj pytanie"